Сміх і гумор у роботі сучасного педагога
Почуття гумору ставиться в один ряд з іншими особливостями, що показують компетентність педагога
Педагогічну цінність представляють такі властивості людської природи, як
гумор, дотепність і сміх. Почуття гумору фахівці ставлять в один ряд з
іншими необхідними емоційними особливостями, що становлять професійну
компетентність педагога. Проте можливості сміху в педагогічній практиці
вивчені ще не повною мірою.
Перше за все відзначимо, що в основі
сміху лежить усвідомлення учасниками педагогічної комунікації різних
невідповідностей між очікуваним і тим, що сталося, між видимим і
реальним, між метою й засобами, формою і змістом тощо, що створюють
комічний ефект і сприяють формуванню доброзичливих взаємостосунків.
У
зв'язку з цим має сенс говорити про дві необхідні умови виникнення
сміху. Однією з умов, що викликають сміх, є критика та знецінення певних
норм і умовностей. По-друге, це відчуття радості, яке переповнює тих,
хто сміється.
Немає коментарів:
Дописати коментар