Чому наші діти нудьгують в школі, легко розчаровуються і не мають справжніх друзів?

Я – канадський ерготерапевт (occupational therapist) з 10-річним стажем роботи з дітьми, батьками і вчителями.
За роки своєї професійної діяльності я спостерігаю у дітей страшну тенденцію до зниження соціальної, емоційної та академічної активності, а також різке збільшення кількості ненавченості, гіперактивності та інших психологічних порушень.
Сучасні діти приходять до школи, будучи емоційно недоступними для навчання, і в нашому сучасному способі життя є багато факторів, які сприяють цьому. Як ми знаємо, мозок пластичний і податливий. Завдяки навколишньому середовищу ми можемо зробити мозок «сильнішим» або «слабкішим». Я впевнена, що, незважаючи на всі наші найкращі спонукання, ми, на жаль, направляємо розвиток наших дітей в невірному напрямку.
І ось чому:  Читати далі

Немає коментарів:

Дописати коментар