Як я запроваджую хмарні технології ....
Дещо з більшими потугами, ніж соціальні мережі, йде впровадження хмарних технологій.
Для того, щоб захопити дітей, зробити виконання домашніх
завдань цікавим заняттям, ми вчимося працювати в сервісі Google Drive -
безкоштовному онлайн-офісі, що включає в себе текстовий, табличний процесор і
сервіс для створення презентацій, а також інтернет-сервіс хмарного зберігання
файлів з функціями файлообміну. Це веб-орієнтоване програмне забезпечення,
тобто програма, що працює в рамках веб-браузера без інсталяції на комп'ютер
користувача. Документи і таблиці, створювані користувачем, зберігаються на
спеціальному сервері Google, або можуть бути експортовані в файл. Це одна з
ключових переваг програми, оскільки доступ до введених даних може здійснюватися
з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету (при цьому доступ захищений
паролем).
Першою дією
користувач повинен пройти реєстрацію аккаунту (поштової скриньки) на Google.
Для цього в пошуковику вводимо слова «Google Drive» і переходимо за
посиланням, або знаходимо на головній сторінці іконку Google-диску, як показано
на маюнку 1. Процедура реєстрації досить таки проста (мал. 2), але надає користувачеві
можливість користуваися всім, що пропонує Google.
Так як в якості домашнього завдання ми будемо
використовувати тестове опитування, то натискаємо кнопку «Створити» і вибираємо
зі списку рядок «Форма» (див. малюнок 3).
Відкривається
вкладка «Нова форма», тут ми і будемо створювати наш тест (див. малюнок 4).
Задаємо дизайн форми. Для вибору теми оформлення натискаємо кнопку «Змінити
тему» і вибираємо вподобану тему в бічній панелі.
Починаємо
створювати наш тест (див. малюнок 5). Натискаємо кнопку «Змінити питання»,
вводимо назву форми і пояснення. У нашому випадку - це прохання ввести своє
прізвище, ім'я та клас. Потім вводимо заголовок першого питання. Зі списку
вибираємо тип питання. Ставимо галочку «Зробити питання обов'язковим».
Зберігаємо форму.
Для того, щоб
додати ще питання, потрібно натиснути кнопку «Додати елемент» (див. малюнок 6).
Наповнюємо нашу форму питаннями, вибираючи зі списку потрібний тип питання. І
не забуваємо зберігати форму!
Створену форму
можна подивитися, якщо перейти за посиланням вгорі сторінки.
Якщо повернутися на
вкладку редагування форми і натиснути на кнопку «Переглянути відповіді», то
потрапите на сторінку з таблицею, в якій будуть з'являтися відповіді на наш
тест. (див. малюнок 8).
Малюнок 8. Таблиця.
Після того, як ваша форма створена - тест чи опитування
готовий, потрібно розіслати посилання на нього вашим учням, використовуючи
поштові сервіси або соціальні мережі. Відповіді учнів одразу ж з'являються в
таблиці, і ви можете виділити різним кольором правильні і неправильні
відповіді.
Робота з Google формами може бути як фронтальною, так і
індивідуальною, підходить для дистанційного навчання. Форма Google - відмінний
помічник вчителя. За допомогою форми можна проводити різні опитування,
вікторини, створювати анкети, тести.
Ось деякі приклади використання форми Google:
● реєстрація учасників навчальних проектів;
● проміжний контроль, вікторина, опитування, анкети;
● організація спільної роботи групи, самооцінка;
● рефлексія.
На цьому ж сервісі ми можемо спільно працювати над створенням презентацій.
Для цього на головній сторінці Google -диску натискаємо кнопку «Створити» і
вибираємо зі списку рядок «Презентації» (див. малюнок 9).
Презентація створюється так само, як і в звичайному Microsoft Office.
Для колективної роботи з інструментами Google на головній
сторінці виділяємо потрібний документ, у верхньому меню натискаємо кнопку як
показано на мал. 11 і вибираємо необхідні параметри. Для того, щоб ті, хто
разом з вами створюють презентацію побачили внесені вами зміни, необхідно
періодично зберігати їх натисканням на кнопку-дискетку в правому кутку
верхнього меню презентації.
Немає коментарів:
Дописати коментар