Шкільні проекти: як ними керувати і чому це майже нікому не вдається

Відмінна, просто відмінна стаття про проектну діяльність, про проблеми при її реалізації і про те, що ми можемо зробити, щоб перетворити дитячі проекти в проект справжній, взаправдашній. 
Щоб проект був затребуваним, мало описати потенційну потребу на словах, потрібно ще, щоб у нього був «споживач», який розуміє проект і як його застосувати, і може його використовувати. 



У термінології модераторів: замовник не повинен позначати компанію, яка тут же кинеться впроваджувати новоспечену школярами технологію у виробництво. Велика удача, якщо взагалі вдалося дійти до стану, коли продукт в поточному його стані стане комусь потрібен. Наприклад, що робити з медичними розробками або проектами по безопас ності, які навіть за авторством іменитих експертів не завжди застосовують в справі? 

А з боку проектних шкіл повинні бути задані прозорі правила гри, коли всі сторони знають, що вони роблять і для чого, а також що вони отримають в результаті. Школярі, корпорації, вузи - мотиви можуть бути свої, іноді дуже і дуже суб'єктивні, а ось правила гри повинні бути загальними. на нашу думку, на цьому етапі найбільш важлива єдина система координат. Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар